fredag 11 februari 2011

Insnöade

Hej  allesammans.
Nu är vi bokstavligt talat insnöade. Här har det vräkt ner snö i över ett dygn
säkert 25 cm och så blåser det hårt. Vägen har drivit igen och ingen bil kan varken åka ner eller upp till oss. Jag har pulsat i snö upp till vägen 3 gånger idag  och det blir nog 3 gånger till, för att passa taxi och post, men det ger ju motion. Tur at jag storhandlade i går morse.
Försöker göra lite decoupage idag, men så hittade jag en garnnystan som såg trevligt ut så det blir att ta fram virkkroken och försöka mig på ett lite djur-En bild på knappar  jag syr upp på kartong.
Ha en trevlig helg Caisa

1 kommentar:

  1. Vi är också insnöade och kommer inte ut med bilen. Hoppas få väg i morron. I em har vi haft så fint och soligt.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera