fredag 27 maj 2011

grovjobb

         Hej på Er .
         Nu har jag lite grovjobb på gång.
         En sten som har varit för mycket över
         markytan för att det ska vara bra för
         bilarna som vänder där.
         Men oj  oj vad stor den var.
         Har gjort mitt nu  resten får bli mekansikt.
                      Måste visa bild på fina pelaronier jag fick av goda
                      vänner, färgen var så fin.

                       Nu måste jag fortsätta med mina tegelpannor
                       Bilder kommer.
                       Ha en trevlig helg.   Caisa
        

1 kommentar:

  1. Hej! Ligger stenen fortfarande kvar. Trodde du skulle ha bort den idag. Du låg visst på min blogglista, men det du har halkat neråt eftersom de nyaste inläggen kommer först.
    Jag tror att alla bloggföljare är borta, har sett det på en hel del bloggar.
    Middagen vi var på ikväll var god och vi hade jättetrevligt.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera