tisdag 1 maj 2012

mattor

Hej allihopa. Nu var det längesedan jag skrev
ska försöka få till det nu, idag har jag vävt ner
den svarta varpen. det blev 4 mattor. Sen har
jag stickat lite sockor. Jag varpade en ny väv
idag stod ute i solskenet med min bordsvarpa,
ska försöka mig på mattor i glesrips i blå och vit
varp. Freddan har målat trädgårdsmöbler och i
dag tog han det tradionella 1 maj doppet i sjön.
Det var inte så värst varmt kan jag tala om.
Igår kväll var Freddan och jag i Ölmhult på Valborg
jättetrevligt och vilket enastående fyrverkeri.
Jag kommer inte ut och kan kommentera på
era bloggar, men jag jobbar på det.





Ha en bra vecka. Kramisar Caisa

2 kommentarer:

  1. Usch så kallt det ser ut i vattnet. Aldrig att jag skulle ha en tanke på att bada 1 maj.
    Fina mattor du vävt.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Glada mattor, glada sockor å en glad kille! Härligt!

    SvaraRadera