söndag 18 november 2012

Hej allihopa. Måste bara berätta att jag vann en
jättefin bok i en utlottning som jag deltog i.
Hade inte sett inlägget föränn i kväll. Jättelycklig.
I går var jag på första  julmarknaden. Den var i
Lungsund, otroligt mycket folk, jag tror det var
rekord, det är ju stimulerande att det kommer
så mycket folk till en liten landsortsby. Jag hade
min plats inne i missionskyrkan, sen var det ett
antal i Ladugården på Hembygsgården, och många
i församlingshemmet. Kaffe på alla ställena, korv
på hembygdsgården samt glögg allt som hör till
en julmarknad.
PS Jag åkte ifrån kameran.
Ha en trevlig vecka
Kramisar Caisa

2 kommentarer:

  1. Grattis till boken. :) Det är alltid roligt när man vinner- men också när andra vinner och blir glada.
    Hälsningar Monika

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten av den fina stickboken... jag tror den kom i rätta händer:-)
    Hälsningar Irené

    SvaraRadera