måndag 14 november 2011

julmarknad

Hej allihopa.
Nu är årets första julmarknad överstånden,
Lungsund där var så mycket folk (köpvilliga)
man blir ju så glad när det är många som
vill handla,  på Söndag var jag och  tittade
på mitt nya barnbarn, oj vad söt hon var.
var ju tvungen att ägna mig åt lilla rödtottan
också så hon inte känner sig utanför.
Idag har det blivit ljusdecoupage, samt
decoupage på påsar som jag ska fylla med
godis. Bild på dessa kommer senare.
En del av mitt bord

Min väns bord som tovar  underbara troll och tomtar och vättar

i pappas famn
Ha den bra kväll  Kramisar Caisa

1 kommentar:

  1. Hej Caisa! Jag vill tacka så jättemycket för det fina sockgarnet och ljuspåsen! Både det ljusa garnet o det röda var jättefina. Allt gott önskar jag dig! Hälsningar Irene

    SvaraRadera