måndag 21 november 2011

julmarknad

Hej allihopa. Nu var julmarknad nr 2 avverkad.
Julmarknaden på Skutboudden i Brunskog är alltid
jättemysig. Det kom väldigt mycket folk på Lördag
flera norska bussar bl a. Och folk var köpsugna det
var ju också trevligt tyckte jag. Resturangen lagar
god mat till oss och vi får matlådorna utdelade till
oss  det är service av Hembygdsföreningen.
Freddan pch jag sov på vandrarhemmet, som också
är väldigt trevligt, och personligt.
Jag stod och stickade på mina boa-sjalar och de gick
åt som smör i solsken. Tur var att en knalle utanför
logen sålde can-can garnet  annars hade jag fått
abstinentbesvär.
Nu är det bäst att krypa till kojs. Ska till Karlstad
imorgon,
jag sydde upp några amerikanska grytlappar

Hade även godispåsar med decoupage och blockljus med decoupage
Ha en Trevlig vecka  Kramisar Caisa

1 kommentar:

  1. Hej! Roligt med ett par bilder från Brunskog, eftersom jag inte kom dit i år. Hoppas på nästa år istället. Jag ska till Karlstad på tisdag och sedan en gång till i december.
    Kramar Birgitta

    SvaraRadera